Ø सरकारले अलैंची,
अदुवा,
औषधीजन्य
जडीबुटी लगायत १२ क्षेत्रलाई निर्यातयोग्य मान्दै मुख्य प्राथमिकतामा राखेर एकीकृत
व्यापार रणनीति–२०१० संशोधन गरी नयाँ एकीकृत व्यापार रणनीति–२०१६ ल्याएको
छ।
·
नेपाल व्यापार एकीकृत रणनीति सार्वजनिक गर्दै वाणिज्य मन्त्रालयले
कृषिजन्य क्षेत्रतर्फ अलैंची, अदुवा,
चिया र
औषधीजन्य जडीबुटी,
औद्योगिक
उत्पादनतर्फ कपडा,
छाला, जुत्ता, गलैंचा, पस्मिना तथा सेवा क्षेत्रतर्फ दक्ष र
अर्धदक्ष जनशक्ति,
सूचना प्रविधि
र पर्यटन गरी १२ वटा क्षेत्रलाई मुख्य प्राथमिकता दिएको जनाएको छ।
·
यस्तै,
एकीकृत व्यापार
रणनीति–२०१६ ले जलविद्युत, कफी, फलफूल र तरकारी, मह, चाउचाउ, ऊनका उत्पादन र चाँदीका गहनालाई पनि
निर्यातको सम्भावना रहेका वस्तुको सूचीमा राखेको छ। यिनलाई एकीकृत व्यापार रणनीति–२०१० को रणनीतिमा पनि निर्यातजन्य
वस्तुका रुपमा राखिएको थियो।
·
विविध समस्याका बाबजुद पछिल्लो वर्ष नेपालले केही वस्तुको निर्यातमा
प्रगति गरेको
छ। व्यापार तथा
निकासी प्रवर्द्धन केन्›का अनुसार नेपालले गत आर्थिक वर्ष
२०७१/०७२ मा गलैंचा,
धागो, फलाम तथा स्टिलका वस्तु, अलैंची, टेक्सटाइल, जुस, ऊन तथा पस्मिनाका सल, जुट ब्याग, मुसुरो दाल, टुथपेस्ट, जडीबुटी र जुत्ता–चप्पल अर्बभन्दा बढीको निर्यात गरेको
छ।
·
गत आर्थिक वर्षमा ऊनका गलैंचा नेपालबाट सबैभन्दा बढी निर्यात भएको छ।
केन्द्रको तथ्यांकका अनुसार नेपालले वर्षभरिमा ८ अर्ब ६ करोड रुपैयाँ बराबरको ऊनका
गलैंचा निर्यात गरेको छ। यो अघिल्लो आवको भन्दा १६ प्रतिशतले बढी हो। अघिल्लो आर्थिक
वर्षमा नेपालले ७ अर्ब रुपैयाँको गलैंचा निर्यात गरेको थियो।
·
यस्तै,
गत वर्ष फलाम
तथा स्टिलजन्य वस्तुको निर्यात ५४ प्रतिशतले घटे पनि नेपालले ४ अर्ब अर्ब ६६ करोड
रुपैयाँको फलाम तथा स्टिलजन्य वस्तु निर्यात गरेको छ।
·
त्यसैगरी,
गत आर्थिक
वर्षमा मुलुकले ५ अर्ब ८८ करोड रुपैयाँको तयारी पोसाक निर्यात गरेको थियो भने ५
अर्ब ३६ करोड रुपैयाँ बराबरको धागो निर्यात गरेको थियो। रणनीतिले निर्यात
प्राथमिकतामा राखेको अलैंची गत वर्ष ४ अर्ब ६१ करोड रुपैयाँ बराबरको निर्यात भएको
थियो।
No comments:
Post a Comment